[ad_1]
Voorbeeld campagne
1. Teaser e-mail
Verzend een teaser 7 dagen voor Black Friday. Kondig aan dat ook jij dit jaar meedoet en wat jouw klanten mogen verwachten. Geef ze een kleine sneak-peek en houd ze nieuwsgierig.
2. Aftel e-mail
Stuur 3 dagen voor Black Friday een e-mail waarin je aftelt naar de grote dag. Laat je klanten weten dat ze bijna van alle acties kunnen profiteren en schep verlangen.
3. E-mail met aanbieding
Black Friday is daar en het is tijd om jouw acties te onthullen! Stuur je contacten in de ochtend een e-mail waarin alle kortingen duidelijk worden. Uiteraard zet je de beste aanbieding in de spotlight.
4. Herinneringsmail
Gedurende de dag stuur je nog één e-mail aangaande de kortingen. Zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen toch een aankoop doen. Bijvoorbeeld met een “Did not open” e-mail. Stuur de e-mail enkel naar degene die de voorgaande niet heeft geopend en ga voor de tweede kans.
[ad_2]
Source link


