Boost je Black Friday acties met e-mailmarketing

[ad_1]

Voorbeeld campagne

1. Teaser e-mail

Verzend een teaser 7 dagen voor Black Friday. Kondig aan dat ook jij dit jaar meedoet en wat jouw klanten mogen verwachten. Geef ze een kleine sneak-peek en houd ze nieuwsgierig.

2. Aftel e-mail

Stuur 3 dagen voor Black Friday een e-mail waarin je aftelt naar de grote dag. Laat je klanten weten dat ze bijna van alle acties kunnen profiteren en schep verlangen.

3. E-mail met aanbieding

Black Friday is daar en het is tijd om jouw acties te onthullen! Stuur je contacten in de ochtend een e-mail waarin alle kortingen duidelijk worden. Uiteraard zet je de beste aanbieding in de spotlight.

4. Herinneringsmail

Gedurende de dag stuur je nog één e-mail aangaande de kortingen. Zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen toch een aankoop doen. Bijvoorbeeld met een “Did not open” e-mail. Stuur de e-mail enkel naar degene die de voorgaande niet heeft geopend en ga voor de tweede kans.

[ad_2]

Source link